KukutaParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanPilihan yang betul harus memperhatikan m

  • masa pelepasan:2024-02-19 10:34:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:97
  • Penerangan pantas:

    Kukuta,Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa

Kandungan artikel

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

KukutaMengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

SelayaProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu,KukutaPengubah kotak elektrik, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


KukutaParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya



Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Tanda kualiti tinggiUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik,KukutaPenukar sumpah minyak legasi Amorphous, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi,KukutaApakah suhu permulaan penggemar pengubah jenis kering, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


KukutaParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya



Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Bahan pemasanganUngkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

KukutaAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, pejabat dan peralatan elektrik lain.

KukutaMaklumat produk lain
  • ZharkentWhat are the power transformersTrend industri

    ZharkentWhat are the power transformersTrend industri

  • HengshuiPlatform penangkapan hidraulik automatikKenaikan inventori pasaran

    HengshuiPlatform penangkapan hidraulik automatikKenaikan inventori pasaran

  • HengshuiFixed hydraulic boarding bridgePrestasi berubah kerana suhu

    HengshuiFixed hydraulic boarding bridgePrestasi berubah kerana suhu

  • VeronaJembatan boarding jenis platformPunca gelembung

    VeronaJembatan boarding jenis platformPunca gelembung

  • VeronaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaApa prospek pembangunan sekarang

    VeronaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaApa prospek pembangunan sekarang

  • VeronaPemulihan semula ketinggian tinggi automatikOperasi khusus industri

    VeronaPemulihan semula ketinggian tinggi automatikOperasi khusus industri

  • ZhangatasWhat is the price of 1000 KVA transformerCiri prestasi produk

    ZhangatasWhat is the price of 1000 KVA transformerCiri prestasi produk

  • Ren QiuPlatform penangkapan hidraulik dalamanRisiko turun naik harga

    Ren QiuPlatform penangkapan hidraulik dalamanRisiko turun naik harga

  • segera:Peringatan: Maklumat KukutaParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanPilihan yang betul harus memperhatikan m memberi anda KukutaParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanPilihan yang betul harus memperhatikan m oleh syarikat kami, perkhidmatan KukutaParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanPilihan yang betul harus memperhatikan m dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KukutaParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanPilihan yang betul harus memperhatikan m, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KukutaParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanPilihan yang betul harus memperhatikan m. KukutaParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanPilihan yang betul harus memperhatikan m di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KukutaParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkanPilihan yang betul harus memperhatikan m, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!